VII Mostra de Recerca Jove de Sarrià-Sant Gervasi

Avui té lloc la  VII Mostra de Recerca Jove de Sarrià-Sant Gervasi, en la qual hi participen alumnes de l’Escola. Es tracta d’un certamen al qual concorren els treballs de recerca de 2n de batxillerat realitzats per l’alumnat dels centres educatius del districte. El seu objectiu és fer un reconeixement al treball d’investigació, constituir una plataforma d’intercanvi d’experiències, distingir les millors recerques i donar a conèixer a la comunitat educativa i la societat en general, la recerca de qualitat que es fa als centres educatius del Districte de Sarrià-Sant Gervasi. El jurat del districte, que està format per persones que representen diferents àmbits de la comunitat educativa: professorat de la zona, serveis educatius, món universitari, Districte i Consorci d’Educació de Barcelona, seleccionarà tres treballs finalistes que es presentaran a la VII Mostra de Recerca Jove de Barcelona, que es portarà a terme en el marc de la Festa de la Ciència el dissabte, 13 de juny, a l’Ateneu de Fabricació de les Corts. En aquesta Mostra també hi participaran els treballs de recerca seleccionats dels altres districtes de la ciutat. Aquesta Mostra està organitzada pel Consorci d’Educació i l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona, conjuntament amb els Serveis Educatius (CRP) i districtes de la ciutat.

WP_20150409_001