Valors per a la vida

Els nens i nenes de P5 han realitzat un taller de sensibilització a la discapacitat visual amb CREDV CRE ONCE Barcelona. Hem tingut un primer contacte amb el Braille, hem fet un recorregut amb el bastó amb els ulls tapats, hem jugat amb un Memory sensorial, hem llegit els contes amb braille… I sobretot ens hem posat en el lloc de persones amb discapacitat visual.

Gràcies Paloma per ensenyar-nos a viure les coses com tu!

El CREDV-CRE ONCE Barcelona (Centre de Recursos Educatius per a Discapacitats Visuals) és un servei educatiu específic que en col·laboració amb l’ONCE dóna suport a la tasca docent del professorat pel que fa a alumnes amb greus dèficits visuals, a més d’oferir atenció directa a aquest alumnat i orientació a les famílies. La seva intervenció es concreta en tres grans àmbits: alumnat i famílies, centres i professorat, i zona educativa.

Anar al web del CREDV-CRE ONCE Barcelona