Immaculada núm 25–35, 08017 Barcelona - 932 120 908

Us desitgem un molt bon curs 2018-19!

Comencem un nou curs amb nous reptes.

Des de l’AMPA ens proposem apropar la nostra tasca a totes les famílies i recollir totes les propostes i opinions que puguin ajudar a millorar l´educació dels nostres fills i filles.

L’educació és un pilar fonamental per al seu futur com a persones, en primer lloc, i com a professionals, després. Volem que siguin feliços, que aportin coses positives a la nostra societat perquè aquesta continuï avançant, que estimin i siguin estimats.

Els valors en què s’eduquen els nostres fills i filles esdevenen més complexos a mesura que hi aprofundim; i volem fer-ho plegats, per entendre què vol dir cada valor segons cadascú i cada família. Les aportacions individuals enriquiran el grup, perquè el que no veu una part ho veurà una altra; i els diferents punts de vista ens faran reflexionar, alhora que ens faran créixer com a comunitat.

La nostra escola és una comunitat formada per pares i mares, nens i nenes, joves, educadors i educadores, personal auxiliar (administració, neteja, cuina, etc.)… Tots fem ESCOLA. I dins d’aquesta comunitat, tots nosaltres, pares i mares SOM AMPA. El nostre objectiu és ajudar a créixer als nostres fills i filles en les diferents dimensions: cognitiva, interior, física… Aquesta tasca serà més fàcil i profitosa com més fluïda sigui la comunicació entre les diferents parts que formem l’ESCOLA.

Per treballar en els diferents àmbits i dimensions personals, dividim la tasca de l´AMPA en comissions; i a través de la nostra web, Instagram i correu electrònic volem informar-vos del que fem.

Cada comissió fa la seva tasca i un cop al mes les posem en comú amb el director de l’escola que també ens informa sobre les novetats del centre. Valorem el que funciona, reflexionem sobre què podem millorar i ens proposem nous objectius i reptes. Aquesta serà la informació que us farem arribar, juntament amb propostes engrescadores en forma d’activitats en família, conferències, etc.

Tots els suggeriments i opinions seran benvinguts.

Us desitgem un molt bon curs 2018-19!