“No et deixis enganyar, tingues personalitat i recorda els teus enemics”

Sebas Lorente, de la Fundació Abertis, ha impartit una xerrada als alumnes de 1r de Batxillerat sobre la relació de l’alcohol i les drogues en els accidents de trànsit.

” No et deixis enganyar, tingues personalitat i recorda els teus enemics: el jo controlo; és un moment; està aquí mateix…”.

Aquestes xerrades formen part dels continguts que tractem dins de l’acció tutorial amb els nostres alumnes.

Sebastián Lorente, reconegut conferenciant motivador i autor del llibre 8 días levantándome de #BuenHumor  (Ed. Alienta), qui pot oferir un testimoniatge immillorable en aquest camp, donada la seva pròpia experiència personal. https://www.sebaslorente.com/

La Fundació Abertis, juntament amb UNICEF i l’Institut Guttmann, està duent a terme des de fa temps un programa destinat a conscienciar als joves de la importància d’observar conductes responsables a l’hora de conduir vehicles, especialment quan es troben en situacions de major risc, com poden ser les sortides nocturnes, en les quals el consum d’alcohol i altres substàncies augmenta el risc de cometre imprudències. La seguretat viària, juntament amb la promoció de la cultura, el medi ambient i l’acció social, és un dels pilars fonamentals de la Fundació Abertis ;i aquest programa s’inclou dins de les accions que duem a terme en aquesta matèria. Estem convençuts que la prevenció és la millor eina per aconseguir el nostre doble objectiu de reduir al màxim els índexs de mortalitat infantil en les carreteres i el nombre d’accidents indesitjables, apostant per què cada generació creixi amb una major conscienciació en aquesta matèria que l’anterior.