Els nostres alumnes de P4P5 i 1er de Primària han assistit al teatre de l’escola a la preestrena de l’obra en anglès The Snow Queen. L’obra està basada en la pel·lícula Frozen, de manera que els alumnes ja coneixíen l’argument i han seguit la representació sense problemes.
Els nens i nenes han gaudit d’allò més, ja que els actors interpreten diverses cançons i també ballen a l’escenari. Emocions diverses envolten la història: amor, traïció, amistat, germanor… Però, com no pot ser d’una altra manera, el bé acaba triomfant.
A més a més d’un vestuari molt bonic, l’obra ha estat ambientada amb una escenografia i attrezzo molt espectacular, que els nostres nens i nenes han rebut amb un gran OOOOOOOOOOOOH!
Aprofitem l’ocasió per agrair altra vegada a la companyia Transeduca  aquesta meravellosa posada en escena que ens ha encantat a tots.