Teatre a l’escola: The Sea

Avui ha visitat l’escola la companyia de teatre IPA Productions, que ens han representat l’obra The Sea (El Mar) que inclou els contes Goldilocks and The Three Fish (Rinxols d’Or i Els Tres Peixos) i Bertle the Turtle (Bertle, La Tortuga), a més a més de diverses cançons sobre la mateixa temàtica.

Hem treballat les cançons i els contes prèviament a classe per tal que els nostres alumnes puguin gaudir plenament d’aquesta jornada festiva.  Els nens han participat en l’espectacle tot utilitzant les construccions gramaticals i el vocabulari après. També han pogut cantar i ballar les cançons.

Han gaudit de valent sobretot amb un tauró entremaliat que apareixia de cop a l’escenari. Buf, quin ensurt!