Taller d’estimulació musical Totsona amb la Dàmaris Gelabert- Streaming

Streaming

Taller d'estimulació musical Totsona amb la Dàmaris Gelabert

“Veniu a cantar, ballar, tocar i escoltar música amb família amb les cançons de Totsona i amb les propostes i jocs musicals que us ensenyarà la Dàmaris. Veniu a compartir amb tota la família l’alegria, la connexió i el plaer de fer música junts.”

Des del més petit de la casa, fins al més gran, tots podeu gaudir i passar una bona estona aprenen a comunicar-vos amb aquest llenguatge que va més enllà de les paraules.

Utilitzant com a base el repertori de cançons de Tot Sona i entenen la música com un llenguatge imprescindible pel desenvolupament global de l’infant.

Dia: Divendres, 28 de maig

Hora: 18.30

Preu: 5€ per familia

Dirigit a: Famílies d’Educació Infantil i primària

Inscripció:

1- Envieu un correu electrònic a sarria.afa@escolapia.cat indicant com a assumpte: TALLER DAMARIS GELABERT

2- Rebreu un correu de l’AFA amb el número de compte per fer el pagament. Indiqueu nom i cognoms de l’alumne i curs.

3- Envieu el comprovant del pagament a sarria.afa@escolapia.cat

Places limitades: 50 famílies