Som un equip!

Com cada any,  els alumnes de primer han dut a terme diferents activitats relacionades amb el treball cooperatiu. El treball cooperatiu contempla molts àmbits, un d’ells és la cohesió de grup. Per tal de fomentar-la, un cop cada trimestre l’Escola Adhara (dedicada a l’educació dels infants i joves a través del lleure) organitza diverses dinàmiques.

En aquestes sessions els alumnes realitzen una sèrie d’activitats basades en el joc. Un dels objectius és que, a poc a poc, prenguin consciència que són un sol equip i es vagin coneixent els uns als altres, per tal de fomentar una bona relació interpersonal entre tots els membres del grup-classe.

Aquesta activitat és esperada amb moltes ganes per tots els alumnes, i porta com a títol: “Un dia pel grup”. Durant el dia es fan multitud de jocs per conèixer millor els companys i companyes, aprendre a posar-se en el lloc de l’altre per respectar les seves opinions, i així aconseguir un clima d’aula favorable i convertir el grup-classe en una petita comunitat d’aprenentatge.