Sant Jordi solidari: moltes gràcies!

Per 7è any consecutiu, ens hem adherit a la Campanya Recicla Cultura, la iniciativa de la Fundació Servei Solidari que té l’objectiu de sensibilitzar sobre les dificultats que es troben les persones nouvingudes que no coneixen la nostra llengua, i recollir fons per finançar els cursos d’alfabetització que voluntaris i voluntàries de la Fundació duen a terme.

Els llibres donats per tota la comunitat educativa s’han venut a les paradetes organitzades el dia de Sant Jordi a un preu simbòlic. Cal agrair als alumnes i professors/es de 5è de primària la seva implicació en la dinamització de la campanya. Enguany hem recollit 1.299,90 Euros.

Igualment, els 1.200 euros recollits en la venda de roses realitzada pels alumnes de Servei Comunitari de 4t d’ESO B es destinen al Casal dels Infants.

En nom del Casal dels Infants i de la Fundació Servei Solidari, MOLTES GRÀCIES per fer-ho possible un any més!