Reconeixement del districte Sarrià-Sant Gervasi als alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO per la seva feina en el concurs FemMates

El districte Sarrià-Sant Gervasi, juntament amb les associacions de la FEEMCAT (APMCM, ADEMGI, APaMMs i ABEAM), ha reconegut el talent matemàtic de l’alumnat de diversos centres del districte, a través de l’entrega de diplomes del FEM Matemàtiques. Un curs més, els alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO que hi han participat enguany, han vist reconeguda la seva bona feina. Enhorabona a tots i a totes! Felicitem també al professor Luis Cros pel seu acompanyament!

FEM matemàtiques és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer i segon d’ESO. Es tracta d’una activitat organitzada anualment per la FEMCAT amb el suport del Departament d’Educació i s’organitza a tots els centres escolars de Catalunya.

La competició té tres fases i els equips que presenten els millors treballs són reconeguts pel districte. En aquest edició han rebut la distinció alumnes de l’Escola Pia Sarrià, La Salle Bonanova, l’Escola Santa Dorotea, la Fundació Betània-Patmos, l’Escola Nausica, l’Escola Tàber, l’Escola Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi i l’Escola Projecte.

L’entrega de premis també ha comptat amb una activitat  col·laborativa de construccions creatives que ha servit per posar punt i final a la jornada.