Proves finals de l’itinerari Liceu

Aquesta setmana els alumnes de Primària que segueixen l’itinerari musical del Liceu han fet les proves de finals de curs amb els professors externs. Molt bé petits músics!

El juliol del 2012 l’Escola Pia Sarrià va signar un conveni de vinculació amb el Conservatori del Liceu per tal de potenciar els estudis musicals dels nostres alumnes. Pretenem que els alumnes adquireixin les competències necessàries per a la pràctica de la música i preveiem diversos itineraris per tal que els alumnes avancin segons la seva motivació, la seva dedicació i el seu talent.

La vinculació al Conservatori del Liceu ens facilita una estructuració acadèmica, uns recursos pedagògics, un programa de seguiment i avaluació dels alumnes, un programa de formació permanent del professorat i unes activitats acadèmiques i artístiques coherents amb el nostre projecte educatiu.