Proinfants, més de 15 anys compromesos amb la infància

PROiNFANTS és una organització no governamental per al desenvolupament (ONGD), amb seu a Barcelona, que reuneix l’experiència de 15 anys de dues associacions fusionades al 2015. Una d’elles, Gra d’Arròs, va ser fundada al 2010 per 25 exalumnes de la promoció del 1968 de l’Escola Pia de Sarrià, que varen acordar contribuir a finançar projectes de cooperació infantil de la pròpia institució, tal com reflecteixen les seves contraparts escolàpies a Dakar, Medellín i Girona (Salt).

Compromesa amb la infància, promou, finança i supervisa projectes d’ajut a nens, nenes i adolescents, en comunitats amb alt risc d’exclusió, o marginades, i en l’entorn de suburbis urbans durament castigats per la immigració rural forçosa o per conflictes de tota mena.

Les activitats i els projectes de cooperació es duen a terme a través de contraparts locals (partners) en 5 ciutats de 4 continents: Medellín, Mumbai, Dakar, Barcelona i Girona.

La nostra missió, que compartim amb els nostres partners, consisteix en cobrir les necessitats bàsiques dels nens, nenes i adolescents, facilitant-los les eines necessàries per al seu desenvolupament personal, intel·lectual i professional. Considerem l’educació com l’únic actiu que els permetrà trencar el cercle viciós de la pobresa i reinserir-se en la societat com a membres de ple dret.

Si vols saber-ne més o fer-te’n soci/a, entra a www.proinfants.org

President

Joan A. Pons-Serés