Aprenentatge d’idiomes i internacionalitat

Un projecte de prestigi i innovador

A l’Escola Pia Sarrià-Calassanç treballem per ser una escola multilingüe perquè el coneixement i ús de diverses llengües és un eix transversal de la nostra proposta de qualitat i innovació educativa, la qual es fonamenta en els següents principis:

  • El nostre projecte educatiu inclou l’aprenentatge dels idiomes anglès, el francès i l’alemany.
  • La garantia de qualitat és que els nostres alumnes obtinguin la certificació de la seva competència lingüística per part d’organismes externs reconeguts: Cambridge, Ministère de l’Éducation Nationale de França i Goethe-Institut Barcelona.
  • Els intercanvis i les estades a l’estranger formen part del nostre projecte lingüístic.
  • Alt nivell d’anglès i índex d’internacionalitat.
  • L’aprenentatge d’un idioma en horari extraescolar és una estratègia complementària que forma part del nostre projecte educatiu.

 

Les estades lingüístiques i estades a l’estranger 

 

erasmus-plus

L’1 de gener de 2014 va entrar en vigor el  el programa Erasmus + per al període 2014-2020, aprovat pel Parlament Europeu.

El nou programa Erasmus + s’emmarca en l’estratègia Europa 2020, en l’estratègia Educació i Formació 2020 i en l’estratègia Rethinking Education i engloba totes les iniciatives d’educació, formació, joventut i esport.

Les nostres relacions acadèmiques en l’àmbit europeu i internacional han permès que alumnes de la nostra escola hagin participat i participin en intercanvis lingüístics i estades a l’estranger.  Aquestes experiències faciliten una col·laboració, que entenem essencial, per al desenvolupament dels nostres alumnes. Actualment el nostre àmbit de relació s’estén per països com Regne Unit, França, Polònia, Alemanya, Bèlgica, Holanda i Canadà.

CARTA ERASMUS DE EDUCACIÓN SUPERIOR 2014-2020

ERASMUS CHARTER FOR HIGHER EDUCATION 2014-2020

DECLARACIÓ DE LA POLÍTICA ERASMUS+ DE L’EPS

ERASMUS+ POLICY STATEMENT FROM EPS[

/vc_column_text]

05
Feb

Magic Stone

Today, year 1 students have done two workshops about super heroes.
Read More
27
Gen

Clothes

Seguint amb el topic Clothes, hem realitzat diversos jocs a l’aula amb els que hem gaudit d’allò més. 
Read More
24
Gen

News from Brighton

Compartim amb vosaltres les darreres notícies i fotografies del Programa d’Integració Escolar dels alumnes de 1r d’ESO a Brighton.
Read More
24
Gen

Mock Exam

Tots els alumnes d’eso i batxillerat estan fent el simulacre dels exàmens oficials de Cambridge: PET, FCE i CAE. Preparar els alumnes per a l’obtenció d’un títol oficial forma part del nostre currículum de llengua anglesa a tota la secundària.
Read More
22
Gen

English

Aprofitant el fred que fa, els nens i les nenes de P3 ja hem començat a treballar el vocabulari relacionat amb la roba. Ho fem a través de contes com Froggy gets dressed, Memories, Bingos, The surprise box i amb l’ajuda de les fantàstiques auxiliars de conversa. 
Read More
17
Gen

Pia Sarria 15th Brigthon 2020

“Ja fa una setmana que vam arribar! Hem tingut moltes aventures en aquest temps i seguim sumant! Avui hem pogut conèixer una mica més el centre de Brighton i els seus famosos grafitis. Hem fet una petita ruta seguint les pintades dels artistes urbans fins arribar al més famós de tots, un Banksy. Aquí us...
Read More
17
Gen

Iniciem l’intercanvi amb la Limesschule d’Idstein

Per setè any consecutiu els alumnes alemanys procedents de la Limesschule d’Idstein participen en l’intercanvi lingüístic amb els nostres alumnes de 2n d’ESO que cursen l’itinerari d’Aula Europea d’Alemany. Benvinguts! Willkommen!
Read More
16
Gen

Gràcies per la visita Kim

Avui ens ha visitat el Sr. Kim Luteijn, sotsdirector del districte escolar de Langley a British Columbia. Langley és una de les destinacions on els nostres alumnes d’ESO porten a terme el Programa d’Integració al Canadà des de fa més d’una dècada.
Read More
16
Gen

Ressò de la nostra participació al FerMun 2020

El diari La Fada de Sarrià i Sant Gervasi es fa ressò, en l’edició del mes de gener, de la nostra participació al FerMun 2020.
Read More