preinscripció de P3 fins a 4t d'ESO

Al web preinscripcio.gencat.cat trobareu tota la informació sobre el procés a seguir i des d’on es podrà formalitzar la sol·licitud de preinscripció 2022-23. A més del català, podeu accedir al web en els següents idiomes: castellano, english, français, deutsch, portugués, italiano, àrab, urdú, rus i xinès.

Us recomanem que accediu a l’apartat “1. Informa’t i prepara’t abans que comenci la preinscripció” on es detallen totes aquelles informacions que cal tenir presents.

El primer dia de la preinscripció heu d’accedir a l’apartat “2. Presenta la sol·licitud de preinscripció i fes-ne el seguiment”. L’enllaç estarà operatiu des del primer dia de la preinscripció.

Enguany aquest tràmit només es realitza de forma telemàtica amb dues opcions: sol·licitud amb suport informàtic i sol·licitud electrònica. En qualsevol de les dues opcions necessitareu el codi de centre; el nostre és 08004286.

Sol·licitud amb suport informàtic:

Cal omplir el formulari i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació requerida, concretament a la 4a pantalla de documentació i confirmació. Al enviar-ho, les administracions implicades intercanvien les dades.

Sol·licitud electrònica:

Cal que el pare, mare o tutor/a legal disposi de:

• servei d’identificació idCat Mòbil o
  • usuari GICAR (si es tracta de treballadors/es de la Generalitat de Catalunya) o
  • altres certificats digitals, com el DNI electrònic o el certificat CATCert

Una vegada identificats, heu d’omplir les preferències i enviar la sol·licitud. En la majoria de casos no caldrà fer res més ni adjuntar cap mena de documentació, donat que s’haurà fet l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions implicades.

Tant si feu la sol·licitud amb suport informàtic com si la feu electrònica, us demanem que, un cop finalitzat el tràmit, ens envieu un correu a l’adreça preinscripcio@sarria.epiaedu.cat, indicant el nom de l’alumne/a i el curs. L’Escola revisarà la vostra sol·licitud i us confirmarà si tot està en ordre.

Les famílies que no pugueu fer la presentació telemàtica per falta de dispositiu o accés a internet, podeu sol·licitar-nos una cita prèvia, i us ajudarem amb el tràmit. Per demanar-la, truqueu al telèfon 932 120 908, de 8 a 15h, o envieu un correu electrònic a preinscripcio@sarria.epiaedu.cat.

Us adjuntem els plànols de les àrees d’influència del nostre centre d’infantil i primària i d’ESO.

preinscripció de Batxillerat

Us recomanem que accediu a l’apartat “1. Abans de la preinscripció” on es detallen totes les informacions que cal tenir presents.

El primer dia de la preinscripció heu d’accedir a l’apartat “2. Presenta la sol·licitud de preinscripció i fes el seguiment”. L’enllaç estarà operatiu a partir de les 9h, des del primer dia de la preinscripció.

Enguany aquest tràmit només es realitza de forma telemàtica amb dues opcions: sol·licitud amb suport informàtic i sol·licitud electrònica. En qualsevol de les dues opcions cal introduir el codi de centre: 08004286

Sol·licitud amb suport informàtic:

Cal omplir el formulari i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació requerida, concretament a la 4a pantalla de documentació i confirmació. Un cop fet l’enviament, les administracions implicades intercanvien les dades.

Sol·licitud electrònica:

Cal que el pare, mare o tutor/a legal (si l’alumne/a és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2022) o l’alumne/a (si és major d’edat o fa els 18 anys durant aquest any) disposi de:

• el servei d’identificació idCat Mòbil o
  • l’usuari GICAR (si es tracta de treballadors/es de la Generalitat de Catalunya) o
  •  altres certificats digitals, com el DNI electrònic o el certificat CATCert.

Tant si feu la sol·licitud amb suport informàtic com si feu l’electrònica, us demanem que, un cop finalitzat el tràmit, ens envieu un correu a l’adreça preinscripcio@sarria.epiaedu.cat, adjuntant el full de tria de matèries de 1r o 2n de batxillerat i indicant el nom de l’alumne/a i el curs. L’Escola revisarà la vostra sol·licitud i us confirmarà si tot està en ordre.

Les famílies que no pugueu fer la presentació telemàtica per falta de dispositiu o accés a internet, podeu sol·licitar-nos ajuda amb el tràmit. Per demanar-la, truqueu al telèfon 932 120 908, de 8 a 15h, o envieu un correu electrònic a l’adreça preinscripcio@sarria.epiaedu.cat.

Us adjuntem el plànol de l’àrea d’influència del nostre centre pel batxillerat.

INFORMA'T: VISITES I SESSIONS PRESENCIALS

BATXILLERAT: DEMANA LA TEVA CITA
ETAPA 3-8 ANYS (DES DE P3 A 2n PRIMÀRIA): DILLUNS, DIMECRES I DIVENDRES9.15 - 11.00
ETAPA 8-12 ANYS (3r A 6è PRIMÀRIA): DIJOUS9.00 - 10.30