Pregària de l’Amistat

Cada dimarts a les 21 h celebrem la pregària de l’amistat que organitzem des de l’Escola Pia per a totes les comunitats educatives i entitats vinculades a la nostra institució i tothom qui vulgui compartir una estona de reflexió i fe.

Aquest vespre la celebració estarà especialment dedicada a la comunitat educativa de Sarrià-Calassanç. Aquest curs no hem pogut celebrar l’esperada trobada ALUMNI amb els exalumnes de totes les generacions de la nostra escola. Tindrem un record especial per ells i han estat avisats per participar-hi.

Serà una estona especial per tancar el trimestre, tots i totes hi esteu convidats. Esperem que us agradin les sorpreses que hem preparat entre alumnat, professorat i exalumnes!