Ja queda poc per les portes obertes del Sarrià Pàdel Club i d’activitats per adults, us presentem els diferents tècnics que us faran suar de valent.

A més de donar a conèixer les activitats de pàdel, la Secció Esportiva també vol presentar l’oferta d’activitats per a adults durant el curs escolar. Per això obrim l’escola a les famílies amb una matinal d’activitats per a grans i petits.

Per controlar l’aforament, tal com estableix la normativa sanitària, caldrà inscripció prèvia. Les places a les diferents activitats s’atorgaran per rigorós ordre d’inscripció.

Us proposem les següents activitats:

Pàdel: els tècnics del Sarrià Pàdel Club oferiran classes per a adults i/o famílies.

Activitats dirigides: el tècnic del centre de fitness, Jordi Pla, oferirà dues classes: steps i tonificació.

Defensa personal: l’instructor Franco Avaro impartirà una classe que inclourà entrenament funcional i treball de tècniques de defensa personal.

Natació per adults: Matias Aguilera , de l’empresa Onades, oferirà dues classes, una per a principiants i l’altra per a nedadors experimentats que es preparen per a proves de triatló o aigües obertes.

* Grups de pàdel: aquesta activitat requereix un grup tancat de 3-4 persones. En cas de no tenir grup, s’ha de fer la inscripció al pàdel individual.

Per tal que petits i grans pugueu gaudir d’aquesta jornada, també oferim els següent servei per als vostres fills/es:

Ludoteca: espai habilitat al costat de les pistes de pàdel on un monitor/a dinamitzarà activitats de lleure.

INSCRIPCIÓ

Veniu a gaudir de l’esport a l’escola!