Podem aprendre geografia jugant?

Avui hem iniciat un nou itinerari d’aprenentage SUMMEM a 1r d’ESO: “Podem aprendre geografia jugant?”.

Aprofitant que el professor de matemàtiques Luis Cros  és un expert en jocs de taula i que a 2n d’ESO imparteix una matèria optativa que es diu “Ens divertim jugant”, plantegem als alumnes de 1r d’ESO que creïn  un joc de taula que serveixi per aprendre i/o repassar geografia als alumnes que el curs vinent triïn aquesta optativa. De tots els jocs que s’elaborin es triarà el que resulti més atractiu i efectiu. Els alumnes treballaran una sèrie de continguts de geografia que els permetran elaborar posteriorment el joc. Cada grup haurà de pensar com funcionarà el joc, de quin tipus serà, quins continguts apareixeran dels que s’han treballlat… Us deixem una mostra del treball que han inciciat. Repte llançat!

1 Response