BATXILLERATS

ORGANITZACIÓ CURRICULAR

ELS NOSTRES ITINERARIS

El batxillerat és concertat i s’hi poden cursar diversos itineraris dins de les modalitats de ciències i tecnologia, ciències socials i humanitats, i arts.

La nostra escola ofereix 9 itineraris possibles. Els alumnes cursen les matèries obligatòries i trien matèries optatives d’acord amb les seves preferències i expectatives amb vista als estudis universitaris posteriors.

SEGUIMENT PERSONALITZAT

ACOMPANYAMENT PERSONAL I ACADÈMIC

El tutor/a és el responsable directe de la relació amb els alumnes i amb les famílies, vetlla pel bon funcionament del seu grup-classe i, en col·laboració amb els caps d’estudis i el Departament d’Orientació Escolar, fa un acurat seguiment personal, emocional i acadèmic de cadascun dels seus alumnes.

SIMULACIÓ D'UN CONGRÉS CIENTÍFIC

EL TREBALL DE RECERCA

El treball de recerca consisteix en un conjunt d’activitats estructurades i orientades a la investigació i pot emmarcar-se en una sola matèria o pot ser interdisciplinari.

Els alumnes amb els treballs de major qualitat tenen l’opció de defensar-los a la Jornada de Treballs de Recerca, que simula un congrés d’investigació, davant de tots els alumnes de batxillerat, a més del professorat i de les famílies.

L'ORGANITZACIÓ CURRICULAR

el cor de l'etapa

3 modalitats(ciències i tecnologia, ciències socials i humanitats, i arts) i  9 itineraris possibles.

Orientació professional

Activitats d’orientació personal, acadèmica i professional. Organitzem visites en grup o individuals a les diferents universitats per facilitar tota la informació als nostres alumnes.

Be an Entrepreneur

Programa d’emprenedoria dins de la matèria d’Economia de l’empresa, impartit íntegrament en anglès.

MUNclub

Formem part del MUNclub (FerMun, BiMun, ClerMun, etc.), un projecte on els alumnes treballen el model organitzatiu de les Nacions Unides.

Francès i Alemany

L’anglès és la primera llengua estrangera de la nostra escola. L’aprenentatge del francès i/o l’alemany  es  pot continuar estudiant fins al Batxillerat.

Els itineraris

• Modalitat d’Humanitats i Ciències Socials
  • Modalitat Ciències i TecnologiA
  • Modalitat d’Arts

BATXILLERAT ITINERARIS CURS 2022 2023

Horari lectiu

De 8.30 a 13.50 i de 15.00 a 17.00. Els dimecres i els divendres no hi ha activitat lectiva a la tarda.

Disposem de servei de menjador escolar tots els dies de la setmana (opcional i flexible).

Activitats extraescolars

Tenim una àmplia oferta d’activitats esportives (futbol, bàsquet, hoquei, pàdel, patinatge, natació…) i culturals (anglès, escola de música del Conservatori Liceu, escacs…), les quals permeten complementar el temps de lleure dels alumnes.

Transport escolar

En col·laboració amb empreses externes, oferim transport escolar i extraescolar, tant a Barcelona ciutat com als nuclis de Sant Cugat del Vallès, Sany Just Desvern, Sant Joan Despí i a el Prat de Llobregat.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS I TRANPORT ESCOLAR

ACTIVITATS I SERVEIS QUE AFAVOREIXEN LA LOGÍSTICA FAMILIAR

ADMISSIONS PREINSCRIPCIÓ 2022 2023

VOLS CONÈIXER EL PROJECTE EDUCATIU I VISITAR L’ESCOLA?

Reserva una visita:

Solicitar cita