PIA&GO 2021, UN ÈXIT!

Un any més HO HEM FET POSSIBLE!

Ahir la Pia&Go a Olot, i arreu de Catalunya i fins i tot fora de Catalunya, va ser tot un èxit.

Famílies, personal de les nostres entitats i escoles, persones col·laboradores i usuàries, antigues i antics alumnes, monitores i monitors, espònsors i patrocinadors, entitats locals, amigues i amics de l’Escola Pia … Un any més hem fet possible que molts infants i joves en risc d’exclusió social tinguin un futur millor.

1.776 inscrits i una recaptació rècord de 41.094 €! On hi ha inclosos els 15.000 € del repte ARAMARK que també hem aconseguit en sumar més de 10.000 quilòmetres entre totes les persones participants.

Aquest marcador encara no és definitiu a l’espera de fer el tancament final de la trobada a Olot, en la que presencialment hi han participat gairebé 900 persones d’escoles i entitats de la nostra Institució.

Tot això no hauria estat possible sense la feina i la col·laboració de moltes persones que han posat el seu esforç i la seva il·lusió en aquesta nova edició de la Pia&Go: inscrits, donants, voluntaris d’Olot, alumnes dels Cicles Formatius d’Olot, Mataró i Sarrià, l’Ajuntament d’Olot, els patrocinadors i l’equip organitzador.

Us esperem a tots i totes a la Pia&Go 2022!