Benvolgudes famílies,

Després de 5 setmanes de curs, us agraïm els esforços fets per respectar els procediments i normatives de prevenció de la COVID-19. Estem en un moment social i sanitari molt delicat, el punt àlgid de la pandèmia encara no ha arribat i l’augment de contagis ens demana no abaixar en cap cas la guàrdia amb les mesures implementades.

Avui el Govern ha aprovat un nou paquet de mesures que s’aplicaran a partir d’aquest divendres. Tot plegat ens demana una elevada corresponsabilitat per reduir els contactes socials com a mesura preventiva per disminuir la corba actual de contagis i evitar el col·lapse del sistema sanitari. Us demanem la vostra col·laboració i ser molt rigorosos amb el compliment de les mesures que us detallem a continuació:

• Hem detectat un relaxament en les recollides. Eviteu venir amb molt de temps i romandre a les instal·lacions de l’escola. Un cop realitzada la recollida escolar o extraescolar, sigueu àgils evitant la formació de grups.
  • Assegureu-vos que les mascaretes són homologades i amb un percentatge de filtratge òptim.
  • En cas de simptomatologia d’una persona convivent del nucli familiar i a l’espera del resultat de la PCR, els germans tampoc han de venir a l’escola per evitar possibles contagis.
  • En cas de simptomatologia d’un alumne/a i a l’espera del resultat de la PCR, poseu-vos en contacte per correu electrònic amb el tutor/a i amb còpia al director i a la infermera. D’aquesta forma assegurarem en la mesura del possible, una major agilitat en la resposta, especialment els caps de setmana.

Director: jose.martin@sarria.epiaedu.cat

Infermera: estany.gelpi@sarria.epiaedu.cat

Ens podeu fer arribar les vostres consultes o suggeriments mitjançant la bústia del web de l’Escola:  https://www.escolapissarria.cat/bustia-de-queixa-o-suggeriment/

Més enllà de la informació referent a l’impacte de la pandèmia, seguim treballant en l’aprenentatge del nostre alumnat amb il·lusió i força. Volem les millors condicions de salut per fer el que realment ens apassiona: ensenyar i ajudar en la formació i educació dels nostres alumnes. Una salutació ben cordial de part de tot l’equip educatiu.

Jose Martín