MOLTESGRÀCIES! REPTE ACONSEGUIT!

HO HEM FET POSSIBLE!

MOLTES MOLTES GRÀCIES! REPTE ACONSEGUIT! HO HEM FET POSSIBLE!

Entre tots hem sumat més de 6.000km i hem aconseguit 30.000 euros a favor de la inclusió social i educativa d’infants i joves en risc d’exclusió!

Quin luxe formar part d’aquesta comunitat educativa i social!

Aquest diumenge 25 d’octubre, més de 1.500 persones col·laboren en una iniciativa solidària promoguda per l’Escola Pia de Catalunya. Cada inscrit, individualment o en un reduït grup de família o amics, caminarà o correrà la distància que vulgui en favor d’una mateixa causa: els infants i joves en risc d’exclusió. Una aplicació mòbil, creada especialment per a l’esdeveniment, permetrà sumar els quilòmetres fets entre les 7h del matí i les 19h.

La iniciativa compta també, amb la col·laboració de l’empresa de serveis alimentaris Aramark que farà un donatiu a la causa si entre tots els participants assoleixen el repte de fer 5.000 quilòmetres.

La PIA&GO és “la mostra que en mig d’una situació extraordinària com la que estem vivint, som capaços d’unir esforços pel que és realment important: transformar la societat” diu l’Antoni Burgaya, director general de la institució.

Els recursos econòmics recaptats en darreres edicions de la PIA&GO han anat destinats a diferents projectes educatius que han fet possible que infants i joves en risc puguin gaudir de les mateixes oportunitats. L’educació en el lleure durant l’estiu n’és un exemple, però també garantir la continuïtat formativa de l’alumnat en estudis postobligatoris, entre d’altres.

La PIA & GO és un esdeveniment transversal que reuneix tota la comunitat d’Escola Pia de Catalunya i obert a tothom, on aportar un granet de sorra a través de l’esport, caminant o corrent, a una mateixa causa. Alumnes, famílies, antics alumnes, educadors, voluntaris i veïns poden sumar-se a la iniciativa, participant de qualsevol localitat de Catalunya o, en aquesta edició, del món!

També es pot participar fent una donació a través del web: piaandgo.escolapia.cat.