Avui els nens i nenes de P4 hem fet un taller conjunt per veure com creixen els pollets dins els ous. Per fer-ho hem fet servir un ovoscopi i hem necessitat un espai molt fosc per poder observar els ous per dins.
Hem vist com està creixent el pollet dins l’ou: el cor, les venes i un cercle blanc a la closca que és per on respira.

Cada setmana els observarem per veure com van creixent. Ja estem impacients perquè vingui el dia que surtin dels ous.

De tots els ous neixen pollets?

Aprofitant que en l’activitat d’Easter Egg Hunt els alumnes de P4 van trobar diferents ous als patis de l’escola, llancem la pregunta vertebradora “De tots els ous neixen pollets?”. Arrel d’aquest repte, els alumnes de P4 comencen a investigar i fer-se diferents preguntes (com neixen els pollets, com estan dins l’ou, si tots els ous són iguals, què hem de fer si neix, com continuarà vivint…).