Mes de març intens d’intercanvis

Aquest mes de març tindrem molta mobilitat d’alumnes que realitzen intercanvis lingüístics. La propera setmana arriben alumnes alemanys i suecs. El dilluns 11 arriben els alumnes procedents de la Hessenwaldschule de Weiterstadt (Alemanya) que participen en el 8è Intercanvi amb els nostres alumnes de 3r d’ESO.

El dimecres 13 arriben els alumnes suecs procedenys de la Täby Friskola que participen en el 10è intercanvi amb els nostres alumnes de 1r de Batxillerat.

El 21 de març els alumnes de 2n d’ESO marxen cap a Alemanya per participar en el 6è intercanvi amb la Limesschule d’Idstein i del 18 al 22 de març alumnes de 2n de Batxillerat participaran en el 1r TolMUN Conference, a Toulousse.

Els intercanvis i les estades a l’estranger formen part, des de fa anys, del nostre projecte lingüístic.

Vegeu els programes internacionals d’aquest curs 2018-2019