Més de 19.000 euros recaptats en la 3a edició de la PIA&GO. Moltes gràcies!

Gràcies! Moltíssimes gràcies a tots i totes per fer-ho possible! Més de 19.000 euros recollits en la tercera edició de la PIA&GO, la cursa solidària de l’Escola Pia de Catalunya, celebrada el passat 27 d’octubre al parc de Can Rius de Caldes de Montbui.

Sota el lema “Si tu corres, correm totes“, aquest any la cursa ha comptat amb més de 1.200 participants (famílies, alumnes, antics alumnes i educadors/es) que també han gaudit de les diferents activitats preparades per l’organització: classes de “zumba”, conta-contes, curses de sacs i tallers infantils, etc.

Agraïm també la participació d’empreses locals que han donat suport a la iniciativa a través de donacions econòmiques o de productes. Tots els diners es destinaran als projectes a favor de la inclusió social i educativa d’infants i joves en risc.