En marxa la PIA&GO 2018, la cursa saludable i solidària de l’Escola Pia de Catalunya!

Encetem un nou curs amb un gran repte col·lectiu: la PIA&GO 2018, una cursa saludable i solidària, la gran festa de tota l’Escola Pia de Catalunya.

Serà el diumenge 28 d’octubre, a Caldes de Montbui, i l’objectiu d’aquesta segona edició és superar-nos sumant quilòmetres a favor de joves en risc d’exclusió social.

Hi esteu convidats tots els amics i amigues de l’Escola Pia Catalunya: famílies, alumnes, antics alumnes, personal, col·laboradors/es… Podeu participar-hi corrent, caminant, a través del KM0, com a voluntaris/àries, o acompanyant-nos i gaudint de l’ambient.

Aquest any volem arribar als 20.000 km i als 1.500 participants! I per això ens cal la màxima implicació!

Com a novetat, entre d’altres, aquest any us hi podeu inscriure per equips.

També busquem voluntaris/àries i empreses que vulguin col·laborar en aquest gran projecte que converteix un hàbit saludable en una gran acció solidària.

Ja us podeu INSCRIURE a través del WEB. Us informem que els alumnes menors d’edat han d’anar acompanyats d’una persona adulta responsable i amb l’autorització pertinent signada pels pares i mares o tutors/es legals.

Seguiu-nos a les nostres xarxes socials: al grup de Facebook de la PIA&GO o a través de Twitter @PIAandGO (https://twitter.com/piaandgo)

També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic  piaandgo@escolapia.cat.

Apunteu-vos-hi i viurem una gran matinal d’esport i solidaritat!