Els alumnes de 1r de Primària, en les hores d’anglès, estan immersos de ple en el Projecte de Magic Stone. Fa uns dies vam trobar amagades a la classe les pedres màgiques, una per cada alumne! Les hem pintatades i decorades!

Aprenem i ens ho passem d’allò més bé.

Què és Magic Stone?

Magic Stone és un projecte que dona un enfocament metodològic, diferent i innovador. Empeny als nens i nenes de 6 a 9 anys a parlar i aprendre anglès des del primer moment. Magic Stone no està basat en la pròpia llengua amb les seves característiques estructurals i morfològiques, sinó que està basat en la comunicació humana i els processos naturals de l’adquisició de la primera i segones llengües.

La llengua s’aprèn a partir de la comunicació i del diàleg. Magic Stone és un mètode basat en “Ready” de Josep M. Artigal i n’és la seva continuació a cicle inicial. Està format per sis projectes interdisciplinaris molt motivadors i efectius.

Els contes endinsen als nens a noves aventures i els compromet a participar activament durant tot el projecte.

“Us garantim que els nens i nenes de la nostra escola han experimentat un canvi molt significatiu pel que fa a l’aprenentatge de la llengua anglesa: ho estan vivint de manera molt diferent. Es relacionen, es comuniquen,  gaudeixen de la llengua anglesa fent-la servir i estem aconseguint que a poc a poc, l’aprenguin i la gaudeixin.”

Xavi Ocaña
Cap d’estudis d’Educació Primària