L’espot “Ets tu”dels alumnes Aleix Parra, Isabel Serra i Berta Tudaras guanya un dels premis del concurs (RE)Imagina’t

L’espot “Ets tu”, realitzat pels alumnes de Batxillerat Aleix Parra, Isabel Serra i Berta Tudaras, ha estat un dels guanyadors de la categoria 17-18 anys del 10è concurs (RE)Imagina’t convocat per l’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació.  Moltes felicitats!

L’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació convocà el 10è concurs (RE)Imagina’t amb la finalitat de promoure un ús no sexista ni androcèntric dels mitjans audiovisuals i afavorir la diversitat en la representació de les identitats de gènere i LGTBIQ+ , mitjançant la redacció de guions i la realització de peces audiovisuals. Aquest any han participat activament 774 joves d’11 poblacions de 24 centres diferents.

El premi és la realització dela idea amb els estudiants i equips professionals i tècnics de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull. Les peces realitzades s’emetran per TV3, al programa INFO K. Posteriorment es podran veure a l’Observatori, al blog del programa INFO K i a través de diverses plataformes a internet.