L’art de pensar amb les mans mentre dissenyem i experimentem

Avui els alumnes de 2n de primària han fet el taller “Creactivity” al CosmoCaixa. Es tracta d’un espai amb quatre zones diferenciades: mecànica, vent, electricitat i llum, perquè els nostres alumnes practiquin l’art de pensar amb les mans mentre dissenyen i experimenten, a través de la manipulació i el muntatge d’objectes i materials, amb l’objectiu d’incentivar la creativitat i la innovació, elements clau per a les disciplines cientificotecnològiques i artístiques.

Una manera d’aprendre treballant amb materials molt quotidians i fàcils d’obtenir amb eines de baixa i alta tecnologia. El treball té un fort component estètic, que busca que cadascú pugui generar dissenys nous, inventar altres funcions per a les coses, emprar materials comuns en usos no tan comuns… crear, en comptes de consumir.