L’AMPA ve a veure la proposta de recorregut dels alumnes de 1r d’ESO

Aquest matí membres l’AMPA han vingut a veure com els alumnes de 1r d’ESO porten la proposta de reorregut per la visita a la Barcino romana.

Us recordem breument l’itinerari social i humanístic.

Perdona, ets de Barcino?

Roma antiga. A partir de l’estudi de la ciutat romana de Barcino, els alumnes han d’elaborar un tríptic informatiu per poder fer un recorregut sense necessitat de guies. El producte final és un tríptic turístic en paper on hi ha alguns codis QR, en els quals hi ha enllaçats uns vídeos realitzats pels alumnes a través dels quals es donen diferents informacions sobre la Barcino romana. Les activitats que van realitzant els alumnes serveixen per donar contingut als vídeos. L’AMPA col·labora en el projecte demanant als alumnes l’elaboració d’aquest itinerari. L’AMPA fa aquesta demanda perquè els guies que havien contractat per fer una visita a la Barcino romana un dissabte al matí els han anul·lat el recorregut i ells ja l’han publicitat a les famílies.