La nostra participació al Parlament Científic Jove

La Júlia Guerra, la Tiaré Xuriguera, la Maria Alamany i l’Hèctor Serrano, alumnes de 1r de Batxillerat, han participat en la 4a edició del Parlament Científic Jove.

La Júlia Guerra ha estat una de les cinc alumnes escollides durant la
celebració del Parlament com a representant d’un dels comitès per lliurar les resolucions i els resultats de les votacions obtingudes durant l’assemblea general del 26 d’abril al President del Parlament Roger Torrent.

El Parlament Científic Jove és un programa destinat a preparar el jovent com a ciutadans actius dins de la societat del coneixement mitjançant el debat, la negociació i el coneixement en temes de ciència. Els seus objectius són introduir els estudiants en els procediments parlamentaris en temes de ciència i recerca i promoure la interacció entre científics i joves, entre d’altres.

S’organitza cada dos anys en el marc del projecte European Student Parliaments. Està promogut per la Fundació Wissenschaft im Dialog (Alemanya). La 4a edició (2019) està organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.