La Festa de les Arts

ELS PREMIS DE LES ARTS

La Fundació Cultural Joan Profitós, sota el patronatge de l’Escola Pia de Catalunya, vol fomentar la creativitat, la sensibilitat artística, la bellesa poètica, l’originalitat en l’expressió, la capacitat de reflexió, d’investigació i de crítica de l’alumnat. Per això, convoca els Premis de les Arts, per reconèixer els millors treballs de diferents disciplines. La primera edició d’aquests guardons s’ha celebrat l’any 2015 però té el seu origen en els Premis a la Creativitat, que tenen lloc des de fa 20 anys.

Un moment i un espai on l’alumnat, les seves famílies i el professorat, celebrem la creativitat.

La mostra d’aquest any es diu “Arts 19” i pretén reflexionar des de diferents disciplines sobre el moment que ens toca viure des de ja fa més d’un any.

Vegeu els treballs dels alumnes de Sarrià que es presenten al concurs. Han utilitzat l’art com a llenguatge per transmetre el que molts cops no es pot dir amb paraules.

VISITA EL WEB DE LA FESTA DE LES ARTS