La 4a edició de la PIA&GO recapta més de 31.000 euros

L’Escola Pia de Catalunya destinarà els recursos recaptats als infants i joves en risc.

• Enguany sota el lema “Fem-ho possible”, la iniciativa ha superat les expectatives més optimistes de l’organització.
  • L’edició d’enguany de la PIA&GO, adaptada a les restriccions de la pandèmia, s’ha convertit en la més participativa fins al moment.

L’Escola Pia de Catalunya ha celebrat aquest diumenge la quarta edició de la PIA&GO; una caminada solidària que ha animat a caminar a 1.762 participants d’arreu de Catalunya. Cada inscrit, individualment o en un reduït grup de família o amics, ha caminat o corregut la distància que ha volgut en favor d’una mateixa causa: els infants i joves en risc d’exclusió. Una aplicació mòbil, creada especialment per a l’esdeveniment, ha permès sumar els quilòmetres fets entre les 7 del matí i les 19h. La iniciativa ha comptat amb la col·laboració de l’empresa de serveis alimentaris Aramark, que com a patrocinador oficial de l’esdeveniment ha sumat 8.000 euros a la causa; a condició, això sí, de superar els 5.000 quilòmetres caminats per part dels inscrits. Finalment, la participació ha sigut superior a l’esperada i s’ha aconseguit recórrer més de 7.500 km. Els recursos econòmics recaptats en darreres edicions de la PIA&GO s’han destinat a diferents projectes educatius i socials que han fet possible que infants i joves en risc puguin gaudir de les mateixes oportunitats. L’educació en el lleure durant l’estiu n’és un exemple, però també garantir la continuïtat formativa de l’alumnat en estudis postobligatoris, entre d’altres. A més a més, quatre de les participants han tingut la sort de guanyar premis que els col·laboradors Sonos, La Casa de Pineta, Roc Roi Adventures i el Palau de la Música, han donat a la PIA&GO. La PIA&GO és un esdeveniment transversal i obert a tothom que reuneix tota la comunitat d’Escola Pia de Catalunya. També és una oportunitat per aportar un granet de sorra a través de l’esport, caminant o corrent, a una mateixa causa. Alumnes, famílies, antics alumnes, educadors, voluntaris i veïns poden sumar-se a la iniciativa, participant des de qualsevol localitat de Catalunya o, en aquesta edició, del món!

Gràcies a tots per fer-ho possible!