Júlia Guerra al Parlament

Molt contents de la presència de la Júlia Guerra, alumna de 1r de Batxillerat B, en l’acte de lliurament al President, Roger Torrent, de les conclusions dels cinc comitès del Parlament Científic Jove Català

El President del Parlament ha rebut  un grup de 5 alumnes representants de cadascú dels comitès del Parlament Científic Jove,  acompanyats de dos representants de l’FCRi, per lliurar-li les resolucions i els resultats de les votacions obtingudes durant l’assemblea general del 26 d’abril.

Aquests 5 alumnes varen ser escollits entre els alumnes participants durant la celebració del Parlament Científic i la Júlia és la única representant de la nostra escola.

Després de la recepció ha tingut  lloc un dinar al restaurant del Parlament i després una breu visita guiada.

Què és el Parlament Científic Jove Català?

La Júlia Guerra, la Tiaré Xuriguera, la Maria Alamany i l’Hèctor Serrano, alumnes de 1r de Batxillerat, ens han representat en la 4a edició del Parlament Científic Jove.

El Parlament Científic Jove és un programa destinat a preparar el jovent com a ciutadans actius dins de la societat del coneixement mitjançant el debat, la negociació i el coneixement en temes de ciència. Els seus objectius són introduir els estudiants en els procediments parlamentaris en temes de ciència i recerca i promoure la interacció entre científics i joves, entre d’altres.

S’organitza cada dos anys en el marc del projecte European Student Parliaments. Està promogut per la Fundació Wissenschaft im Dialog (Alemanya). La 4a edició (2019) està organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació