Jornada d’inciació esportiva

Arribats a la recta final del curs escolar, us volem convidar a la Jornada d’Iniciació Esportiva el proper divendres 31 de maig del 2019, a les 16.45.

En aquesta jornada totes les seccions de l’escola d’iniciació esportiva: diveresport, escola de bàsquet, escola de futbol, judo, kodocan, multiesport, natació, patins en línia i taekwondo, realitzaran diferents activitats simultàniament. Els nens i nenes que hi participin hauran de dur roba adient per a la pràctica esportiva. Nosaltres els donarem la samarreta de la jornada.

Aquesta activitat es desenvoluparà en les diferents instal·lacions de l’escola: camp de futbol, pavelló de la ronda, pati central, sala de tatami, pavelló poliesportiu i piscina. Aquesta vegada els vostres fills/es seran els vostres monitors/es i participareu activament amb ells fent l’activitat conjuntament. També cal que porteu roba esportiva i estigueu preparats per suar! Us podreu canviar als vestidors del poliesportiu. Com a cloenda de la jornada, ens trobarem tots al PAVELLÓ DE LA RONDA on es lliurarà la samarreta de la jornada i una medalla commemorativa, i farem un petit berenar.

A efectes organitzatius, totes les activitats d’iniciació esportiva que es desenvolupen en divendres (first dance, escola de bàsquet, escola de futbol, kodocan, patins en línia i natació) seguiran el seu horari habitual.

Les activitats de first dance, urban dance i rítmica, faran els seus festivals independentment. Properament rebreu una circular informativa detallant els aspectes organitzatius, però us avancem les seves dates:

• First dance i urban dance, el dimecres 19 de juny, a les 18 h, a la Sala Polivalent.
  • Rítmica, divendres 14 de juny, a les 18 h, al poliesportiu o al pavelló de la ronda.

Si us plau, indiqueu a l’agenda dels vostres fills/es que nosaltres els recollirem a l’hora de sortida de l’escola (15.45) i prepararem la jornada amb ells.

Si el vostre fill/a fa dues activitats, té preferència l’activitat de dos dies a la setmana.

Esperem comptar amb la vostra presència i la dels vostres familiars i amics.