Immersos en el planetari digital

Què és millor que descobrir l’astronomia i entendre-la a través d’una immersió en ella mateixa? Amb el Planetari Digital pretenem facilitar l’aprenentatge dels conceptes curriculars d’aquesta ciència i ampliar la percepció de l’univers i del món que ens envolta.

Doncs avui els alumnes de 4t de primària han pogut gaudir d’una sessió de Planetari Digital, la qual els ajuda a resoldre el repte que els hi hem plantejat. El Planetari, amb una cúpula de 5 metres i amb capacitat per a tota una classe de fins a 30 alumnes, ens ha ofert una eina per a l’aprenentatge de l’astronomia, de la manera més pedagògica i atractiva. Permet observar en temps real el moviment de les estrelles, els planetes visibles, les constel·lacions, la Lluna i altres cossos menors.

Al llarg de l’activitat hem treballat els continguts de: El dia i la nit, el Sistema Sol-Terra-Lluna, els moviments de la Terra: rotació-translació, les estacions de l’any i els planetes. Continguts claus per al nostre itinerari d’aprenentatge SUMMEM.