MOLTES GRÀCIES PER DONAR SENTIT AL NADAL! GRÀCIES PER ACONSEGUIR:

• 306 paquets de Nadal per a les persones que atén Càritas. Això ho han fet possible les famílies i alumnes d’infantil, primària, 3r d’ESO i 2n de batxillerat.
  • 98 cartes i felicitacions de Nadal fetes pels alumnes de 1r d’ESO per als avis i àvies que reben l’acompanyament emocional de l’Associació Coravis.
  • Encara no sabem la quantitat final de diners que els alumnes de 2n d’ESO han aconseguit per comprar equipament de cuiners o manteniment per als joves menors nouvinguts que s’estan formant amb la Fundació Camins. Aquests joves reben una formació ocupacional i sociolingüística que els ajudi a trobar una sortida professional.

I seguim recollint material d’higiene i abric per al Centre Assís del nostre barri. Els encarregats d’aquesta recollida són els alumnes de 4t d’ESO.