Filmant la introducció a Barcino i carta a l’emperador August

Els alumnes de 1r d’ESO filmen el vídeo per fer la introducció del recorregut per Barcino que proposen a les famílies.

Han escrit una carta a  l’emperador August exposant els avantatges i els incovenients que ofereix el Pla de Barcelona per fundar-hi una colònia.

Recordeu l’itinerari? Doncs aquí en teniu un breu resum:

Itinerari social i humanístic: Perdona, ets de Barcino?

Roma antiga. A partir de l’estudi de la ciutat romana de Barcino, els alumnes han d’elaborar un tríptic informatiu per poder fer un recorregut sense necessitat de guies. El producte final és un tríptic turístic en paper on hi ha alguns codis QR, en els quals hi ha enllaçats uns vídeos realitzats pels alumnes a través dels quals es donen diferents informacions sobre la Barcino romana. Les activitats que van realitzant els alumnes serveixen per donar contingut als vídeos. L’AMPA col·labora en el projecte; els hem demanat que vinguin a demanar als alumnes l’elaboració d’aquest itinerari. L’AMPA fa aquesta demanda perquè els guies que havien contractat per fer una visita a la Barcino romana un dissabte al matí els han anul·lat el recorregut i ells ja l’han publicitat a les famílies.