Festa de les Arts 2019: Ja tenim els treballs seleccionats!

Avui hem comunicat als nois i noies de 4t, 5è i 6è de primària els treballs artístics seleccionats que es presentaran a la Festa de les Arts 2019. Han estat unes setmanes de molta feina i dedicació, però el resultat ha estat excepcional i de molt alt nivell! Moltíssimes felicitats a tots i totes els que hi heu participat, us esperem el dia 5 de juny a l’Escola Pia Nostra Senyora per l’entrega de premis!!

Què és la Festa de les Arts?

La Fundació Cultural Joan Profitós, sota el patronatge de l’Escola Pia de Catalunya, vol fomentar la creativitat, la sensibilitat artística, la bellesa poètica, l’originalitat en l’expressió, la capacitat de reflexió, d’investigació i de crítica de l’alumnat. Per això, convoca els Premis de les Arts, per reconèixer els millors treballs de diferents disciplines. La primera edició d’aquests guardons s’ha celebrat l’any 2015 però té el seu origen en els Premis a la Creativitat, que tenen lloc des de fa 20 anys.

La Festa de les Arts és el marc en què es donen a conèixer els guanyadors i guanyadores dels Premis de les Arts però també un espai per gaudir d’aquests treballs i dels finalistes de les categories premiades així com d’actuacions de diferents disciplines artístiques fora de concurs com la dansa, la música o el teatre. Alumnat, famílies i professorat participen en dues gales (la dedicada a les Arts i la Literatura i la Mostra Audiovisual) que se celebren en una seu diferent cada curs.

Una escola amb espais per desenvolupar la creativitat, la sensibilitat i l’expressivitat està contribuint a fer una societat amb persones més sensibles, amb més capacitat de comunicació i amb més eines per a transformar-la.