Us informem de l’activitat “Fem un conte?” realitzada amb la col·laboració de Tarina Creació, empresa dedicada a l’elaboració amb muntatge digital de contes personalitzats per a escoles a partir dels dibuixos, textos i fotografies dels nens i nenes. “Fem un conte?” engloba en un producte final de qualitat moltes de les activitats que fem a l’escola, com ara el treball dels contes, l’expressió verbal i plàstica o el treball cooperatiu, entre d’altres. Enguany hem creat tres contes diferents que s’inspiren en el nostre dia a dia i amb els quals els nens i nenes se senten identificats. A P3 hem fet “El monstre dels colors”, un conte que ens serveix per expressar com ens sentim i posar nom a totes les emocions. Indispensable per als més petits!

A P4 hem creat “L’Elmer”, la història d’un elefant que és diferent però que vol ser igual que els seus companys i companyes. Ens ensenya la importància de ser com som i ens recorda que cadascun de nosaltres és especial.

A P5 hem realitzat l’itinerari d’aprenentatge “Els Planetes”, amb el qual hem volat per l’espai i hem pogut conèixer cadascun dels planetes del sistema solar.

Creiem que aquests contes són un bon record de la feina feta i de les experiències viscudes pels nens i nenes al llarg d’aquest curs.