Excursió convivencial

Els alumnes de 6è de primària han anat d’excursió al Parc de l’Oreneta. Una sortida convivencial en la qual duem a terme  les dinàmiques de cohesió de grup d’inici de curs.

A través de jocs i activitats dinamitzades per monitors, i en un entorn fora de l’Escola, els alumnes treballen el grup:  què és, per què em serveix, què hi trobo, com m’ajuda i com l ’ajudo.

Els principals objectius d’aquestes dinàmiques són aprofitar l ’oportunitat de regeneració que aporta tot canvi,
facilitar el procés de coneixença entre alumnes més enllà del que ja saben, treballar per aconseguir una base sòlida com a grup classe, vivenciar situacions de convivència on necessiten confiar els uns amb els altres i definir els objectius de grup per al curs que acabem d’iniciar.