Immaculada núm 25–35, 08017 Barcelona - 932 120 908

Qui som

L’objectiu de l’AMPA és treballar conjuntament amb l’Escola perquè el projecte educatiu esdevingui una realitat compartida i viscuda en el dia a dia

Inma Coronas
Presidenta de l’AMPA

L'EQUIP

ELS MEMBRES DE LA JUNTA

Presidenta: Inma Coronas
Vicepresidenta: Mireia Pi
Tresorer: Sergi Salafranca
Secretari: Joaquín Soler
Vicesecretària: Cinta Gutiérrez
Coordinador d’educació infantil i del cicle inicial de primària: Víctor Sibila
Coordinador dels cicles mitjà i superior de primària: Marcos Ramón
Coordinador d’ESO: Inma Rodriguez
Coordinadora de batxillerat: Àngels Zamora

Vocals: Nuria Carbonell, Lydia Vidal, Ana de Mir, Anna Comella, Àngels Zamora, Natalia Olano, Inma Rodriguez, Marcos Ramón, Cristina Conillas, Pere Ameller i Carmen Ferrando

Representant en el Consell Escolar: Xavier Garcia

La Junta de l’AMPA es reuneix el primer dijous de cada mes i organitza una Assemblea General Ordinària cada any.

ELS ENLLAÇOS FAMILIARS

És la família que fa de nexe entre el grup classe del seu fill/a, l’AMPA i l’Escola en assumptes d’interès general.

Quin paper té?

• Impulsa l’esperit del grup classe animant a la participació en les activitats escolars i socials.
  • Fa de vincle entre l’Escola i les famílies per tractar temes generals relacionats amb el grup. Afavoreix la cohesió i la comunicació bidireccional.
  • Motiva i dinamitza la participació dels pares a l’Escola. Dona suport a les famílies nouvingudes de la seva classe.
  • Fa de nexe amb l’Ampa i promou la participació en les activitats de l’associació.
  • Trasllada a la Direcció inquietuds i propostes de millora concretes en favor del grup i dels nens que en formen part.
  • Dinamitza adequadament els xats de classe únicament per temes escolars.
  • Informa a les famílies dels procediments de comunicació de l’Escola.
  • Potencia el compromís de col·laboració amb l’Escola i n’és exemple.
  •  Està informada de les qüestions generals importants de la classe.