Qui som

Un objectiu comú

“A l’AFA Escola Pia Sarrià-Calassanç, tenim com a objectiu treballar conjuntament FAMÍLIA-ESCOLA per aconseguir la millor educació dels nostres fills/es.

Només aconseguirem aquest objectiu si tots els membres de la comunitat educativa l’assumim i col·laborem en l’estil d’educar que hem escollit com a mares i pares.”

Presidenta de l’AFA

Representem les famílies dels alumnes en les activitats que organitza l’Escola i coordinem les reunions de la Junta de l’AFA i les comissions que la formen.

VICEPRESIDENTA

Secretària

Cinta Gutiérrez

Tresorera

Mare de 4t d’ESO

Connectem les famílies enllaç amb l’AFA per recollir les inquietuds de mares i pares.

Cicle Infantil

Gemma Riera
Mare de P3 i 3r de primària

CICLE INICIAL

Batxillerat

Carmen Ferrando

Mare de batxillerat

Participem dels diferents actes dins la comunitat educativa del centre.

Tresorera

Mare de 4t d’ESO

Participem en la Federació d’AFA dels 20 centres de l’Escola Pia de Catalunya. Compartim valors, sumem esforços i coneixem tot el que es promou en cadascuna de les associacions i en el conjunt de la institució.

CICLE INICIAL

Mare de 2n i 4t de Primària

Ens encarreguem del programa Escola de Família, mitjançant el qual organitzem conferències sobre temes d’interès.

Rosa Molinos

Mare de 3è de primària

Participem en les eucaristies familiars, en la formació de monitors Mou-te i en accions de voluntariat. Gestionem el contenidor de roba usada destinada a Càritas situat a la recepció de l’escola.

Cinta Gutiérrez

Pare de P3 i 1r de primària

Organitzem activitats per a les famílies i ens encarreguem de tot el que implica la celebració del Dia de la Família (Comissió del Dia de la Família).

Sílvia Muñoz

Mare de 3r de primària

Pare de P3 i 1r de primària

Donem a conèixer les activitats i notícies d’interès de l’AFA i participem en l’edició, redacció i supervisió del butlletí trimestral, i la publicació de la revista “es” en format digital i imprès.

Carmen Ferrando

Mare de batxillerat