Esplai d’estiu 2020

ESPIA km0

ESPLAI D'ESTIU DES DE P3 FINS A 1r PRIMÀRIA

Després d’un llarg confinament, l’Esplai és l’oportunitat perquè els vostres fills/es tornin a gaudir de la seva escola i dels seus companys/es.

INSCRIPCIONS

• ENLLAÇ
  • Del 5 al 15 de juny
  • En cas de disposar de places lliures, obrirem un altre període d’inscripcions.
  • El mes d’agost està obert el període de preinscripció, us informarem més endavant.
PREU

• 140€ setmanals
  • 112€ per a la setmana del 22 al 26 de juny
DESCOMPTES

• 20% per al 1r germà/na
  • 30% a partir del segon germà/na

PAGAMENT

• 50% del preu total en el moment de fer la inscripció; la resta es cobrarà per domiciliació bancària la primera setmana de juliol.
HORARI

• De 8.30 a 17h.
  • Un cop tinguem el grups fetsplanificarem les entrades i sortides per evitar aglomeracions, i rebreu l’organització de cada grup.
  • No hi haurà servei d’acollida/recollida.

FULL D’INSCRIPCIÓ

DUBTES/PREGUNTES

L'ESPORT ÉS PIA

ESPLAI D'ESTIU (2n PRIMÀRIA A 2n ESO)

INSCRIPCIONS

• ENLLAÇ
  • Del 5 al 15 de juny
PREU

• 140€ setmanals
  • 112€ per a la setmana del 22 al 26 de juny
DESCOMPTES

• 20% per al 1r germà/na
  • 30% a partir del segon germà/na

PAGAMENT

HORARI

• De 8.30 a 17h.
  • No hi haurà servei d’acollida/recollida.

FULL D’INSCRIPCIÓ

DUBTES/PREGUNTES