[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

ESCOLA DE MÚSICA PIA SARRIÀ-LICEU

OBERTA AL DISTRICTE DE SARRIÀ-SANT GERVASI.

HORARI DE TARDA (de 17.00 A 20.00 h)

LOGO VINC LICEU

[/vc_column_text][vc_accordion collapsible=”yes” active_tab=”0″][vc_accordion_tab title=”VINCULACIÓ AMB EL CONSERVATORI DEL LICEU”][vc_column_text]

L’Escola Pia Sarrià té un conveni de vinculació amb el Conservatori del Liceu des de 2012 per tal de potenciar la música a l’etapa de primària de la pròpia Escola.

Per tal d’ampliar l’oferta musical a altres alumnes de l’Escola Pia Sarrià que no fan el programa de Primària Musical, i també per oferir a altres nens i nenes del districte de Sarrià – Sant Gervasi una formació musical pròxima i de qualitat, a partir del Curs 2016-17  l’Escola de Música Pia Sarrià oferirà classes de piano, guitarra, violí, viola, violoncel i contrabaix, així com les assignatures de sensibilització musical, llenguatge musical i cor a partir de les 17h, amb professors i professores del Conservatori del Liceu i amb el projecte educatiu i curricular de les Escoles de Música del Conservatori del Liceu.

L’Escola de Música Pia Sarrià pren el relleu al districte de Sarrià-Sant Gervasi de l’Escola de Música Liceu Bonanova, amb el mateix professorat del Conservatori del Liceu.

[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”EL PROJECTE EDUCATIU DE LES ESCOLES LICEU”][vc_column_text]

image

Estem compromesos amb l’excel·lència educativa i amb el desenvolupament de la personalitat i de les intel·ligències múltiples a través de la pràctica musical.

Prioritzem l’educació en valors, a través del treball en equip, la confiança en un mateix, la voluntat de superació, la cultura de l’esforç i la constància en l’estudi.

Creiem en la motivació basada en l’adquisició progressiva de competències, en la satisfacció de l’assoliment d’objectius, en el desenvolupament de la iniciativa personal i en el plaer de la pràctica artística.

Creiem que la música ha d’arribar a un màxim de població i per això potenciem la pràctica amateur i treballem per detectar i potenciar el talent dels que es vulguin encaminar a la professionalització futura, i en tots dos casos, per apassionar-nos amb la música.

El nostre projecte educatiu es fonamenta en un pla d’estudis dissenyat perquè els alumnes adquireixin les competències necessàries per a la pràctica de la música clàssica i moderna, amb itineraris que els permeten avançar a velocitats diferents, segons la motivació, la dedicació i el talent de cada alumne/a.

El pla d’estudis que segueixen totes les Escoles Liceu està dotat dels recursos necessàries per aplicar-lo amb garanties: material didàctic, avaluació continuada dels alumnes amb notes al final de cada nivell i assignatura i amb diplomes a la fi de les diferents etapes, i formació permanent dels professors.

Tots els nostres alumnes participen anualment en produccions artístiques per tal d’expressar-se com a músics des del primer dia i al llarg dels diferents nivells de la seva formació musical.

[/vc_column_text][vc_column_text]

[vc_separator color=”grey”][vc_toggle title=”PROGRAMES EDUCATIUS” open=”false”]

SENSIBILITZACIÓ

Es tracta d’un programa adreçat a nens i nenes en edat preescolar (de P4 i P5), per iniciar-los al món de la música a través del joc, el moviment, la cançó, la psicomotricitat lligada al ritme musical, els instruments, la creativitat i la imaginació.

L’objectiu principal és el d’establir un primer contacte amb la música com a llenguatge artístic i com a mitjà d’expressió, a partir de la seva participació en activitats que desenvolupen les seves capacitats musicals.

NIVELL BÀSIC

Durant el curs 2016-17 s’oferiran a l’Escola de Música Pia Sarrià els quatre primers cursos de Nivell Bàsic.

Assignatures: Llenguatge Musical, Cor i Instrument

Aquest programa s’inicia als 6 anys i  té una estructura de sis cursos.

Els objectius principals d’aquesta etapa són gaudir de la música i aprendre des de la pràctica per potenciar el desenvolupament de la musicalitat, la lectura, el sentit rítmic, l’entonació, la concentració, la memòria, la capacitat d’anàlisi, l’oïda i la creativitat, per tal de poder participar en conjunts vocals i instrumentals.

Instruments que s’ofereixen a l’Escola de Música Pia Sarrià: piano, guitarra, violí, viola, violoncel i contrabaix.

[/vc_toggle][vc_separator color=”grey”][vc_toggle title=”LA PRÀCTICA MUSICAL A ESCENA” open=”false”]

Al llarg del curs, s’organitzen concerts on participen tots els alumnes ja que considerem essencial que els alumnes s’expressin com a músics dalt d’un escenari des de l’inici dels seus estudis.

També, al llarg de l’any s’organitzen concerts de mitjà i gran format en col·laboració amb el Centre Professional del Conservatori del Liceu i amb la Xarxa d’Escoles de Música Liceu, en el cicle Liceu Familiar.

[/vc_toggle][vc_separator color=”grey”][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”ORGANITZACIÓ CURRICULAR”][vc_column_text]

CURS ASSIGNATURES
S4

(a partir de 4 anys)