Enhorabona graduats!

Donem l’enhorabona als alumnes de l’Escola que han finalitzat els seus estudis de Nivell Bàsic i han obtingut el diploma corresponent del Conservatori del Liceu.

Amb esforç, emoció i dedicació, els alumnes han cursat un pla d’estudis de 6 anys amb les assignatures d’Instrument, Llenguatge Musical, Cant Coral i Conjunt Instrumental, seguint la programació del Conservatori.

L’acte de lliurament de diplomes tingué lloc el passat dissabte 20 de novembre a l’Auditori del Conservatori del Liceu. Després del concert va tenir lloc l’acte acadèmic de lliurament de diplomes, presidit per la Directora General del Conservatori del Liceu, Maria Serrat i Martín, per la directora acadèmica Carme Passolas, per l’equip de professors/es avaluadors i pels equips directius de les Escoles Liceu.

El juliol del 2012 l’Escola Pia Sarrià va signar un conveni de vinculació amb el Conservatori del Liceu per tal de potenciar els estudis musicals dels nostres alumnes. Pretenem que els alumnes adquireixin les competències necessàries per a la pràctica de la música i preveiem diversos itineraris per tal que els alumnes avancin segons la seva motivació, la seva dedicació i el seu talent.

La vinculació al Conservatori del Liceu ens facilita una estructuració acadèmica, uns recursos pedagògics, un programa de seguiment i avaluació dels alumnes, un programa de formació permanent del professorat i unes activitats acadèmiques i artístiques coherents amb el nostre projecte educatiu.