El 39è Dia de la Família: demà entre tots ho farem possible!

Aquest dissabte celebrarem el 39è Dia de la Família

🎉

Alumnes, famílies i mestres gaudim d’una diada festiva, esportiva i solidària. Aquesta diada va néixer ara fa 39 anys i aplega alumnes, mestres i pares en una trobada esportiva i festiva. Es tracta d’un dels dies més esperats del curs per tota la comunitat educativa. Els alumnes gaudeixen amb els seus pares i els seus amics de tot tipus d’activitats: parc d’atraccions infantils, concert de les corals de primària, animació musical, “la ruixada”, pàdel solidari, taller divermàgic, taller de maquillatge, passada de gegants, concurs d’escacs… i moltes més.

A més del caire festiu, aquesta diada té un objectiu solidari perquè col·labora a fer realitat un dels projectes que impulsa la Fundació Educació Solidària de l’Escola Pia
(+ Info del projecte