Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat

Demà dimarts tindrà lloc l’acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat 2020. 6 dels nostres alumnes són guardonats.

Un cop més, donem l’enhorabona a Cristina Álvarez, Clàudia Andrés, Anna Farrés, Pol Hosta, Gerard Rodrigo i Gerard San Miguel tot recordant l’esforç que va significar per a ells, i per a tots els alumnes, els docents i el personal administratiu, fer les proves enmig d’unes circumstàncies tan especials i delicades.

Des de l’any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les distincions PAU per reconèixer públicament l’esforç dels/de les estudiants, així com la seva bona preparació en la realització de les proves d’accés a la universitat (PAU). Es concedeix la Distinció PAU a l’alumnat de Catalunya que ha obtingut una qualificació igual o superior a 9 punts, en la fase general de les proves d’accés a la universitat.