CURS CUINA DE NADAL PER A MARES I PARES

Un any més, rebem el correu de l’AFA amb la proposta d’un curset de cuina nadalenca per a mares i pares. I sense pensar-ho dues vegades, ens apuntem per repetir l’experiència, convertint-se així en un clàssic pre-festes nadalenques.

Com nosaltres, altres mares i pares “repetidors” a la cerca d’idees per presentar a taula. També repeteix “Mardetierra” com a cap de cuina, de manera que estem en família!

La Yoisy al capdavant i la Míriam formen un bon tàndem. Ens van preparar un menú per llepar-se’n els dits, mentre responien a totes les nostres preguntes, que no van ser poques. Un pastís de porro i lluç de primer, per continuar amb un magret d’ànec a l’Oporto i finalment unes delicioses postres de xocolata i taronja, que vam degustar amb delit. Al finalitzar, ens vam acomiadar fins l’any que ve! I és que no hi faltarem!

Núria Infiesta (mare d’alumne de 4t de primària)

Cristina Giménez (mare d’alumnes de 4t i 6è de primària)