Conferència “Normes, hàbits i rutines… Què, com, quan i de quina manera?”

El proper dijous 24 d’octubre tindrà lloc la 2a conferència de l’Escola de Família d’aquest curs organitzada per la nostra AFA (Associació de Famílies d’Alumnes). La conferència està especialment adreçada a les famílies d’educació infantil. No us la perdeu! Hi sou tots convidats!

M. Helena Tolosa Costa, ha treballat des de l’any 1990 en centres d’Educació Especial, Infantil , Primària i ESO com a docent i logopeda. Des de l’any 2006 treballa com a psicopedagoga en actiu en el camp de les escoles de pares i mares, l’assessorament familiar, personal i d’adolescents, formació per a docents i tallers als Instituts i escoles en les àrees d’orientació vocacional i personal, resolució de conflictes, comunicació, gestió emocional i autoconeixement. Col·labora amb la Diputació de Girona i la Generalitat en diferents programes adreçats a les famílies. Com escriptora ha publicat el llibre “Els nostres conflictes de cada dia”, contes  i,  elabora material divers per diferents editorials i per a la Generalitat de Catalunya.

Està formada en Magisteri a la UB, Logopèdia a l’Hospital de Sant Pau, Psicopedagogia per la UOC,  Programació Neurolingüística al centre  CTUG  i,  en Teràpia familiar sistèmica al centre Kine (adscrit a la Universitat de Jerez).

Cooperant durant dos anys a Amèrica Llatina en projectes de desenvolupament i educació a Veneçuela i Bolívia.