Barcelona, dijous 12 de febrer

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació ja ha confirmat el tancament de totes les escoles de Catalunya des de demà, 13 de març, i per un període mínim de 14 dies.

Davant d’aquesta situació, us comuniquem que el professorat de totes les etapes posarà tasques als vostres fills/es via telemàtica i en farà el seguiment. El procediment és diferent en funció de l’etapa a la qual pertany el vostre fill/a:

• Tot l’alumnat de 4t, 5è i 6è de primària, ESO, batxillerat i CF rebrà feina setmanal de cada matèria i el professorat en farà el seguiment.

• Els pares i mares dels alumnes d’infantil i de 1r, 2n i 3r de primària rebreu un correu cada tarda amb les feines que el vostre fill/a haurà de fer el dia següent. Quan retorni a l’escola haurà de presentar les feines fetes.

Moltes gràcies per la vostra confiança i comprensió en aquestes circumstàncies extraordinàries.

L’equip directiu